Thursday, July 23, 2009

12. rész (+18) Egy pikáns történet részlete

…és akkor feleségem hanyatt feküdt elém, és nyalatta velem csiklóját, miközben ex férje, az előtte ajkaimmal akcióképessé tett férfiasságát, igyekezett belém tolni.

Aztán egyszercsak sikerült, és ahogy tolta, engem is előre tolt, alig bírtam tartani magam, de számat így is belenyomta ezáltal feleségem puncijába, aki mindeközben élvezve nyögdécselt.

Az ex férj eleinte csak óvatosan járatta bennem férfiasságát, miközben én feleségem csiklóját puszilgattam és nyaldostam.

Majd egyre forróbb lett a hangulat, és az ex férj is egyre jobban belejött élete első, férfival folytatott popó szexbe, és már kissé felgyorsulva dugta a popóm.

Én ezáltal egyre többször, erősebben nyaltam oda a feleségemnek aki már annyira felvolt villanyozva, hogy elkapta fejem, és csak azt mondogatta:

Igen! Igen! Nyaljál, nyaljál, ez az, ahh ahh…

Az ex férj látva volt, zihálón élvező feleségét egyre jobban belémtolta büszkeségét, ami istenien jó érzés volt.

Végül úgy megdugott mint ha csak fizetett volna érte egy útszéli kurva esetén.

Amikor eljutott az erekcióig, hirtelen kivette, lehúzta a gumit, odalépett hozzám, és marokra fogva heves mozdulatokkal igyekezett a csúcsra jutni. Amikor felnyögött, én felemeltem a fejem, és bekaptam a férfiasságát, Ő pedig hosszan élvezett.

Ezek után a feleségem szopogatta tovább, én pedig hátulról elkaptam a feleségem, és úgy megba…tam, ahogy addig sosem.

Azt mondta a feleségem a történtek után, hogy ha ez ennyire feljavítja a szeretkezésünk színvonalát, akkor máskor is szólni fog exférjének, aki mellesleg hétköznapi jóbarátom.

————————

Tettszett? Akkor kommentáld!

No comments:

Post a Comment